Krijgt u in de praktijk steeds een foutmelding als u in Medicom inlogt?

Elke computer beschikt over een grafische kaart welke ervoor zorgt dat beelden op uw beeldscherm worden weergegeven.
Het kan zijn dat uw computers een grafische kaart van Intel hebben en gebruik maken van het programma Intel Graphics Command Center.
Deze applicatie communiceert over dezelfde poort (9001) als Medicom waardoor er foutmeldingen kunnen ontstaan,
en u alleen nog maar zonder medicom compressie kunt inloggen.

Oplossing

We gaan met het onderstaande stappen plan de Intel Graphics Command Center service uitschakelen.

Ga naar het startmenu van Windows (link onderin de hoek) >
Typ in de zoekbalk: Services (twee tandwieltjes) en klik hierop. >

Zoek vervolgens de service: “Intel Graphics Command Center Service”
en dubbelklik op deze service als u deze heeft gevonden in de lijst.

Er is een nieuw tabblad geopend waar u een drop down menu ziet staan met opstarttype.
Klik hierop en zet de service op uitgeschakeld.

Klik vervolgens op de knop stoppen en daarna op toepassen.

Als u de service succesvol heeft gestopt kunt u op toepassen klikken en het scherm sluiten.

Nu kunt u Medicom zonder foutmeldingen weer inloggen.

Blijft u problemen houden, of heeft u assistentie nodig? Neem gerust contact met ons op.